Categories
Keilailupeli

7 tapaa parantaa keilailupeliäsi


Tapa 1: Pelien suorituskyvyn parantamiseksi on aina käytettävä parasta varustetta. Oikea keilapallo, räätälöity oikean materiaalin kanssa, reikä on sama kuin …

Menetelmä 1: paljon laitteita

Jotta voit parantaa minkä tahansa pelin suorituskykyä, sinun on aina käytettävä parasta varustusta. Oikea keilailu, räätälöity oikeille materiaaleille, reikät ja sormenpidin, kalat epäilemättä, pelaajien arsenaalin tärkeimmät varusteet ovat tiukka.

Tapa 2: hanki riittävästi harjoittelua

Kehityksen suorituskyvyn parantamiseksi sinun tulee harjoitella vähintään kaksi tai kolme kertaa viikossa. Paras käytäntö on liittyä liigaan ja pelata muutama peli ennen kotipeliä, jotta voit nauttia molemmista peleistäsi ja samalla kokeneemmat pelaajat harjoittavat edellistä kotipeliä.

Tapa 3: oppia kävelemään

Uusille pelaajille 4-vaiheinen menetelmä on paras tapa aloittaa oppiminen. Vaikka harjoittelisitkin kävelyä, se on erittäin suositeltavaa, koska vartalon sijainti on ylöspäin pään kanssa, sileät käsivarret ovat samanlaiset ja jopa portaat ovat tärkeitä ja täydellisiä Vapaa aalto vapautus.

Tapa 4: oppia kulhoon

Suurin osa uusista pelaajista murtaa aaltoja, eivätkä he ole Luquia. Aaltojen heittäminen aiheuttaa paljon melua ja liukuu ennen työskentelyn aloittamista, mikä vähentää huomattavasti tarkkuutta. Pelaajien tulee aina olla rentoutuneita ja keskittyneitä ennen pallojen pyörimistä, kiinnittää aina huomiota maaliin, kun aalto vapautetaan, ja rullata sitten lyödäksesi niin monta nastoa kuin mahdollista.

Tapa 5: Opi oppimaan

Keskity ja keskity keilailuun, analysoi aallon suuntausta, vapauta päivän aalto kanavan visualisoimiseksi ja kiristä itseäsi.Kun peli on mielestäsi täydellinen, kirjoita yksityiskohdat ja viita muistiinpanoihin sopeutuaksesi tulevaan peliin .

Menetelmä 6: Improvisaatio

Tapauksissa, joissa pelaajat eivät voi viettää tarpeeksi aikaa keilahalli, joukkue voi käyttää improvisoitua harjoittelua talossa harjoitteluun. Kiinteistöyhtiöille on tietysti vaarallista käyttää oikeaa keilausta, ja niiden tulee käyttää sen sijaan aaltokorvikkeita. Asuntoyhtiöille harjoituslinja ja jalkojen sijainti tulisi aina olla merkitty. Kun olet koulutettu Fangdussa, sinun ja omaisuutesi turvallisuuden on oltava aina etusijalla. Tosiasiat ovat osoittaneet, että ulkoiluharjoittelu on tehokkaampaa ja turvallisempaa kuin sisäharjoittelu. Kääntämistä voidaan harjoittaa tunnetulla kauhamenetelmällä.Jos kaikkien aaltojen paino jäljittelee heilautumista, kauhan pohjassa oleva pieni reikä näyttää helposti suunnan. Hei, voit vapauttaa aaltoja ennen kuin liikut kehosi tietä.

Tapa 7: rentoudu

Keilailija voi ylläpitää keskimäärin 180, vaikka et saisiko iskuja, voit poimia varaosia harjoittamalla. 7 tai 10 piston keilaaminen lakkoalueen yli ajotieltä toisessa päässä on hyvä tapa harjoitella ja täydentää keilailupeliäsi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *